Berita Auto

Toyota Sambut 20 Tahun Yaris Dengan Varian Y20

Julat Yaris yang disemak, yang dipersembahkan buat kali pertama di Paris Motor Show, akan menawarkan sistem multimedia baru yang membolehkan integrasi telefon pintar.

Pengeluaran awal ialah model Edisi Pelancaran Edisi 1998  Y20 yang menampilkan cat emas sama seperti yang digunakan oleh Yaris model pertama pada tahun 1998, tetapi dengan sentuhan kontemporari bumbung abu-abu kelabu gelap.

Model Y20 pengeluaran penuh akan berada di tengah-tengah rentang model Yaris 2019, menggantikan gred Mid+ semasa dan menawarkan nilai yang kuat untuk pelanggan. Versi standard dan bi-nada akan tersedia, warna perak, mutiara atau warna badan hitam yang sesuai dengan kemasan kelabu gelap baru untuk bumbung.

Gaya luaran menggunakan ciri kelabu gelap untuk membezakan Y20 dalam barisan Yaris. Ini termasuk roda aloi 16-inci machined-face 10-spoke warna kelabu gelap, gril depan, cermin pintu kaca dan lampu kabus mengelilingi (dengan perincian krom). Y20 juga mengendalikan antena sirip yu, warna yang dipadankan dengan bumbung, kaca privasi belakang berwarna gelap dan lencana khas Y20 di bahagian belakang.

Dalaman memperluaskan tema kelabu gelap, diterapkan pada konsol tengah, sisipan stereng dan pelapis kain pelekat baru. Corong udara krom satin, speaker audio dan meter mengelilingi dan trim tombol knob, tikar permaidani hitam dengan perak tepi dan Y20 merosakkan pada panel instrumen dan kemunculan depan terus meningkatkan rasa kualiti dalamannya.

 

Previous post

Produk Penjagaan Kereta DIY Dan Kedai Flagship Automotif 3M Malaysia Rasmi Di Lazada

Next post

Yamaha NVX GP Edition (2018) Dilancarkan - RM10,606

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *