Gaya Hidup

Komuniti Pemilik AMG Malaysia Dilancar

The AMG Owners Community Malaysia (AOCM) adalah inisiatif terbaru oleh Mercedes-Benz Malaysia untuk meningkatkan pengalaman AMG ke tahap yang lebih tinggi, didorong oleh para penggemar yang bersemangat dan pelanggan. Para ahli menjadi sebahagian daripada komuniti berdedikasi dan eksklusif dengan akses kepada semua perkara AMG – hari memandu, pratonton produk, acara motorsport elit, dan koleksi yang unik.

AOCM adalah pengumpul para penikmat kereta prestasi yang paling berjaya di dunia, keluarga Mercedes-AMG – di mana karakter unik, keamatan yang luar biasa dan emosi yang diinginkan datang bersama. Kenderaan ini adalah antara yang paling berkuasa di dunia namun memberikan keselamatan, kualiti unggul dan pengalaman kereta kabin premium Mercedes-Benz serta kemasan mewah.

Rangkaian produk AMG di Malaysia pada masa ini diwakili oleh A 45, CLA 45 dan GLA 45 dari rangkaian kereta padat progresif, rangkaian serbaguna dan praktikal AMG 43 yang termasuk Mercedes-AMG C 43 limosin dan Mercedes-AMG GLC 43 SUV, C 63 Coupe, C 63 Limousine, E 63 Limousine dan S 63 Coupe bersama-sama dengan CLS 53 dan AMG GT C baru-baru ini yang menyertai AMG GT S dan AMG GT R dalam koleksi AMG GT yang tiada tandingannya.

Pemilik yang mendaftarkan kenderaan baru Mercedes-AMG, serta pemilik sedia ada yang mendaftar dari sekarang hingga 30 November 2018, akan menerima Pek Selamat Datang yang termasuk kad anggota, pelekat kereta, baju polo yang direka khas dan penindih kertas ukiran laser.

Kuasa Tinggi. Ansuran Rendah.

Dengan prestasi dan kebolehpercayaannya yang unggul, Mercedes-AMG datang dengan keriangan. Begitu juga pembiayaan. Agility Financing yang inovatif dari Mercedes-Benz Financial dilengkapi dengan begitu banyak faedah. Yang paling penting ialah nilai masa depan kereta yang dijamin. Melalui pembiayaan tanpa risiko ini, pelanggan boleh yakin dengan nilai masa depan kenderaan Mercedes-Benz mereka sekiranya nilai kereta menurun.

Di akhir perjanjian, pelanggan mengawal opsyen untuk menyelesaikan atau melanjutkan kontrak pembiayaan atau mengembalikan kenderaan mereka dan menaik taraf ke model yang lebih baru. Pilihan memulang adalah tertakluk kepada keadaan dan pembatuan kereta.

Dengan memperkenalkan Performance Agility Care, pelanggan kini boleh memandu Mercedes-AMG dengan penyelesaian pembiayaan yang fleksibel yang dilengkapi dengan pakej perkhidmatan dan penyelenggaraan.

Untuk masa yang terhad, beberapa pelanggan pertama untuk mengaktifkan Performance Agility Care akan menerima pakej barangan Mercedes-AMG eksklusif bernilai RM5,000. Kempen berakhir pada 31 Oktober 2018.

Untuk maklumat lanjut, hubungi 1-800-88-1133.

 

Previous post

Aston Martin Mengesahkan Hypercar Ketiga Mereka Dalam Pembangunan

Next post

Proton Mulakan Siri Pra-Tonton X70

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *