Gaya Hidup

Jaguar Bekerjasama Dengan Dua Lipa Untuk Remix Lagu Secara Peminat Memandu

Penyanyi-penulis lagu British / Kosovan Dua Lipa telah bekerjasama dengan Jaguar untuk membuat muzik dengan cara yang sama sekali baru. Dengan menggunakan perisian yang dibuat oleh Jaguar, dia membuat remix eksklusif lagu terbarunya, ‘Want To’ dan memberi kuasa kepada peminat di seluruh dunia untuk mencipta remix peribadi menggunakan data mereka sendiri – dari cara mereka memandu, lagu-lagu yang mereka dengar, atau dengan mengetuk irama pada telefon bimbit.

Lebih sejuta remix yang berbeza adalah mungkin, dengan pelbagai tempos dan versi berdasarkan pelbagai genre muzik dari hip-hop dan tarian, kepada orkestra, muzik pop dan dram dan bass.

Untuk membuat remix sendiri ‘Want To’, Dua Lipa memandu Jaguar I-PACE, dan gaya pemanduannya dirakam oleh sensor pintar kereta itu. Dari jumlah tenaga elektrik yang digunakan, dengan cara Dua Lipa memecut dan brek, data yang dirakam digunakan untuk mempengaruhi trek; dari tempo ke susunan dan rasa keseluruhan.

Bukan hanya pemandu yang boleh remix semula trek, peminat muzik di seluruh dunia juga akan dapat membuat versi lagu Dua Lipa sendiri dengan menggunakan perisian remix yang bijak Jaguar di http://remix.jointhepace.com. Aplikasi inovatif ini membolehkan pengguna menyusun semula lagu Dua Lipa menggunakan sejarah streaming Spotify mereka – mengambil data dari muzik yang mereka dengarkan dan menyusun semula unsur trek untuk membuat versi diperibadikan.

Dari tempo purata senarai lagu yang anda dengar, kepada mood dan tenaga muzik yang paling sering anda stream, data digunakan untuk mengubah remix hanya untuk anda. Mereka yang tanpa akaun Spotify juga boleh membuat remix dalam apl dengan mengetuk telefon bimbit mereka untuk ‘menetapkan rentak’ lagu versi baru.

Kesemua remix boleh dikongsi melalui saluran sosial pengguna.

Previous post

Senarai Harga BMW, MINI dan BMW Motorrad Selepas SST

Next post

Muzium Ferrari Memberi Penghormatan Kepada Mendiang Pengasas Jenama

Ross Hadi

Ross Hadi

14 tahun bikin burger, 21 tahun mengacara, 8 tahun borak kereta dan kini ... berkongsi sama!

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>