Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Audi E-Tron Mulai Pengeluaran Di Kilang Brussels

Isnin ini, Audi Brussels memulakan pengeluaran besar-besaran Audi e-tron. SUV semua-elektrik pertama jenama ini mempunyai pelbagai pilihan sesuai untuk kegunaan seharian. Dengan kapasiti pengecasan sehingga 150 kW di stesen pengisian cepat, ia bersedia untuk peringkat jarak jauh seterusnya dalam masa kira-kira 30 minit. Audi akan membentangkan kereta elektrik yang diperkenalkan buat kali pertama di pelancaran perdana dunia di San Francisco pada 17 September.

Audi Brussels mengimbangi semua pengeluaran yang dihasilkan dalam pengeluaran dan di tapak, terutamanya dengan menggunakan tenaga daripada sumber yang boleh diperbaharui, tetapi juga melalui projek-projek alam sekitar.

Sejak musim panas 2016, kilang itu telah membina semula kedai badannya, kedai cat dan barisan pemasangan secara bertahap, dan telah menubuhkan pengeluaran baterinya sendiri. Sistem pengangkutan tanpa pemandu membawa bateri untuk kereta elektrik ke garisan perhimpunan hanya dalam urutan. Para pekerja di Brussels telah menerima lebih daripada 200,000 jam latihan untuk Audi semua-elektrik pertama dan dengan demikian telah siap dengan sempurna untuk permulaan pengeluaran.

 

Previous post

Volkswagen Group Merancang Perkongsian Dengan Ford Motor Co

Next post

Elon Musk Mengesahkan Tesla Kekal Syarikat Awam

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *