Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Audi e-Tron Akan Dibina Secara Lestari

Bersama dengan pembekalnya, Audi secara sistematik komited terhadap perkelakuan yang bertanggungjawab. Untuk tujuan ini, syarikat itu telah membangunkan penarafan kemampanan dengan tujuan melindungi alam sekitar dan menjaga standard sosial. Sejak April 2017, Audi telah mengaudit lebih daripada 600 rakan kongsi di tapak produksi mereka. Pada masa itu, terdapat tumpuan khusus kepada para pembekal yang telah ditugaskan untuk membekalkan komponen untuk Audi e-tron. Bermula pada kejatuhan 2019, penarafan kemampanan akan menjadi faktor penentu dalam pemberian kontrak kepada pembekal.

Fokus semasa adalah pada pembekal komponen untuk Audi e-tron, yang mempunyaipelancaran perdana dunia pada bulan September. Dengan kereta siri semua-elektrik jenama pertama yang dihasilkan syarikat itu juga memberi perhatian khusus kepada nilai ditambah yang mampan. Jika rakan kongsi tidak memenuhi keperluan kemampanan, ia mesti membuat penambahbaikan dalam tempoh tertentu. Dengan cara ini, Audi menyokong pembekalnya dalam membuat proses di lokasi mereka lebih mampan.

Audi telah menilai sejumlah lebih daripada 600 pembekal komponen untuk pelbagai model Audi dan 400 lagi akan ditambah menjelang akhir tahun ini. Bermula pada tahun 2019, keseluruhan Kumpulan Volkswagen akan menggunakan pemeriksaan di tapak ini untuk menentukan penarafan kemampanan untuk pembekal, dengan kesan langsung kepada pemberian kontrak.

 

Previous post

BMW i8 Roadster Masuk Pasaran Malaysia

Next post

XE SV Projek 8 Jaguar, Kereta Empat Pintu Terpantas Kelilingi Laguna Seca

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *