Berita Auto

Subaru Memperkenalkan Forester Semua-Baharu Dengan Ciri-Ciri Luar Biasa

Motor Image, pengedar eksklusif kenderaan Subaru di lapan negara di Asia, telah melancarkan Forester semua baharu 2019 di Taiwan.

Forester Semua-Baharu ini membawa perbaikan dan praktikaliti yang lebih baik – untuk keselesaan dan kesenangan maksimum.

IMG_4421

Forester Semua-Baharu ini telah direka semula, diperhalusi semula dan direkabentuk semula untuk memasukkan pelbagai ciri yang dipertingkatkan, menghasilkan keseimbangan pengendalian yang mudah dan dalaman yang luas.

Keselamatan terus menjadi keutamaan dengan kemasukan ciri keselamatan aktif dan bantuan pemandu sebagai sebahagian daripada Subaru Core Technologies:

– Platform Global Subaru

IMG_4425

– Pemanduan All-Wheel Symmetrical

IMG_4426

– Enjin Boxer

IMG_4434

– Teknologi Pembantu Pemandu – EyeSight

“Forester Semua-Baharu ini lebih besar dan lebih baik dengan peningkatan keseluruhan teknologi, dalaman dan luaran untuk menghasilkan SUV yang menawarkan prestasi, keselesaan dan keselamatan maksimum” kata Glenn Tan, Pengarah Urusan, Tan Chong International Ltd. “Kami sangat teruja untuk melancarkan Forester generasi kelima yang baharu ini dan yakin bahawa model ini akan merangsang pemandu dan mencipta pengalaman yang luar biasa dengan orang tersayang.”

Forester Semua-Baharu ini akan tersedia dalam empat varian *:

– Subaru Forester 2.0 i-S EyeSight

– Subaru Forester 2.0 i-S

– Subaru Forester 2.0 i-L EyeSight

– Subaru Forester 2.0 i-L

BHP

Forester Semua-Baharu ini menggabungkan eknologi unggul, reka bentuk pintar dan kejuruteraan lanjutan, ia memberikan kesungguhan pemanduan muktamad sambil memastikan keselamatan yang tidak dikompromikan.

IMG_4422

Forester All-New dijangka di pasaran Malaysia pada S2 2019. Harganya belum dipastikan. Ianya akan tertakluk kepada keadaan pasaran semasa nanti.

IMG_4428 IMG_4431 IMG_4427

IMG_4423

Previous post

Lebih 3,000 Peserta Kunjungi Stor Pop-Up Ford Yang Pertama

Next post

Ares Panther Adalah De Tomaso Pantera Versi Moden

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *