Berita Auto

Nissan GT-R50 Oleh Italdesign Terus Jelajah Dunia

Sebagai paparan marque kereta Jepun pertama  dalam sejarah 44 tahun Rolex Monterey Motorsports Reunion, Nissan membawa grid permulaan beberapa kereta perlumbaan paling ketara dalam sejarah syarikat dan sukan permotoran. Bersama dengan mesin legendaris kejohanan, seperti BRE Datsun 510 dan GTP ZX-Turbo, adalah salah satu daripada ultra-supercar terbaru Nissan – Nissan GT-R50 oleh Italdesign.

Nissan bekerjasama dengan Italdesign untuk mereka bentuk dan mencipta Nissan GT-R50 oleh Italdesign, ekspresi muktamad supercar GT-R semasa. Dengan ramalan 720 kuasa kuda, ia memberikan prestasi dinamik yang luar biasa, sementara gaya luaran dan dalamannya mencerminkan ketukangan Itali yang terbaik.

Laguna Seca adalah perhentian terakhir Nissan GT-R50 untuk jelajah dunia Italdesign, berikutan debut dunia di Festival Pesta Gading 2018, UK, dan pusingan perbarisan di perlumbaan Spa 24 Hour di Spa-Francorchamps, Belgium. Berikutan debutnya di Amerika Utara, GT-R50 oleh Italdesign akan kembali ke Nissan di Jepun.

Jika minat pelanggan konkrit yang mencukupi didaftarkan, versi pelanggan yang diilhamkan oleh prototaip ini boleh diwujudkan.

Tidak lebih daripada 50 unit akan dihasilkan oleh Italdesign – dengan setiap kereta yang disesuaikan untuk setiap pelanggan – dengan harga dianggarkan bermula pada sekitar $ 1.2 juta. Dolar ya.

 

Previous post

Renault Akan Persembahkan Crossover Baharu Mereka 'Arkana' Di Mos

Next post

Aston Martin Vantage Kini di Pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *