Servis / Modifikasi

MSO Ubahsuai 600LT Dalam Kelabu Stealth Dengan Cantik Sekali

‘McLaren 600LT dalam Stealth Grey oleh MSO’, yang dikeluarkan oleh Operasi Khas McLaren di bahagian bespoke, dijadualkan untuk pendedahan globalnya di Concept Lawn di Pebble Beach Concours d’Elegance pada Ahad, 26 Ogos ini.

Siap dengan cat Stealth Grey MSO Bespoke, kereta unik ini mempunyai pelbagai pilihan peningkatan dari kedua-dua pilihan MSO Definined katalog dan pilihan pelanggan MSO Bespoke, memberikan pratonton berapa banyak keperibadian dapat dimasukkan ke dalam McLaren yang paling ringan, kereta Seri Sukan yang sah.

McLaren 600LT melambangkan falsafah McLaren untuk menghasilkan kereta sukan  dan supercar ringan yang memberikan prestasi dan penglibatan pemandu yang luar biasa. Mempunyai ekzos LT yang unik, kereta itu menyampaikan 600PS dan boleh memecut ke 60mph dalam masa 2.8 saat dalam perjalanan ke kelajuan maksimum 204mph.

Bahagian luar kereta dibezakan dengan cat Stealth Grey Bespoke dengan Matt Black dan McLaren Orange Exterior Pack untuk memunculkan ciri aerodinamik kereta. Visual Carbon Fibre Roof Scoop yang ikonik, yang diilhamkan oleh legenda McLaren F1 Longtail, merupakan tambahan MSO Bespoke utama dan beroperasi sebagai sistem pengambilan udara yang berfungsi sepenuhnya yang mencergaskan pengalaman memandu dengan bunyi induksi udara yang aktif.

Lain-lain Pilihan MSO yang ditakrifkan di dalam kereta termasuk ketiga-tiga pek Peningkatan Serat Karbon yang sedia ada untuk 600LT.

Di dalamnya, para penghuni diingatkan mengenai warisan yang difokuskan pada 600LT dengan pelbagai sentuhan MSO termasuk Kerusi Perlumbaan Fiber Karbon Super Ringan.

Menambah sentuhan mewah tambahan ialah sistem Audio Bowers & Wilkins 12 speaker yang telah dipertingkatkan untuk menikmati pemanduan trek.

 

 

Previous post

Prototaip Semua-Elektrik Infiniti 10 Memperkenalkan Masa Depan Kereta Mereka

Next post

Mercedes-Benz Malaysia Lancar Barisan 'Dream Cars' Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *