Berita Auto

Volvo S60 T8 Polestar Habis Dijual Dalam 39 Minit!

Hanya 39 minit.

Itu saja yang diperlukan untuk Volvo Cars menjual versi khas sedan S60 baru-baru ini selepas ianya dibuka untuk jualan di aplikasi Care by Volvo.

Pelanggan sapu kesemua 20 sedan mewah baharu Volvo S60 T8 Polestar yang direkabentuk untuk pasaran Amerika menggunakan Volvo Cars Care dari aplikasi Volvo dan kad kredit mereka untuk meletakkan deposit $ 500.

Dengan 415 kuasa kuda dan tork 494 kaki / pound, suspensi Öhlins, brek brembo dan tambahan lain,  S60 T8 2019 Polestar Engineered mewakili penawaran eksklusif yang dibina di atas reka bentuk, prestasi, dan komitmen Volvo Cars dan Polestar untuk elektrifikasi.

Volvo Cars menjawab keterujaan media sosialnya dengan menawarkan peningkatan Polestar Engine Software Optimization percuma kepada para pelanggan 200 Care oleh Volvo S60 T6 AWD R-Design yang akan datang pada asas pertama-tiba. Peningkatan ini meningkatkan tindak balas pendakian, kelajuan shift, gear hold, dan prestasi enjin midrange untuk pengalaman memandu yang lebih baik, lebih seimbang dan lebih kuat.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Adakah UMW Toyota Akan Melancarkan Yaris di Malaysia?

Next post

Audi Perkenal Teknologi Terkini Cat Dua Tona Dalam Satu Proses

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *