Berita Auto

Edisi 1 Mercedes-Benz AMG GT63 S 4-Pintu 0-100km/h Dalam 3.2 seconds

Mercedes-AMG di Eropah menawarkan model Edisi 1 untuk tempoh terhad hanya 12 bulan sahaja. Dengan menekankan aspek sporty luar dan mengukuhkan kemasan dalaman yang berkualiti tinggi, model ini menawarkan lebih eksklusif dan daya tarikan tersendiri.

Pakej Aerodinamik AMG dan aplikasi foil menggariskan persamaan antara keluarga AMG GT terkini dan dunia motorsport. Bersempena dengan roda-roda cross-spoke forged AMG 21 inci, cat canggih dalam designo grafit kelabu grafit, logam putih berlian cerah atau grafit kelabu segera menarik mata.

Dalaman dibuat lebih eksklusif dengan kerusi AMG Performance berkulit eksklusif nappa dalam kelabu magma / hitam dengan topstitching kuning yang berbeza-beza, sementara kemudi Performance AMG microfibre DINAMICA dengan topstitching yang kontras kuning dan trim karbon fiber serat AMG menambahkan lagi sorotan .

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Model edisi terhad boleh didapati sebagai Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC + Edisi 1, yang menampilkan tork 800Nm dengan enjin V8 teratas 639hp. Dipasangkan dengan AMG Speedshift MCT 9G secara automatik dengan klac permulaan basah, 63 S ini akan mencapai 100km / j dari keadaan terhenti selepas 3.2 saat.

 

Previous post

Ducati Scrambler 1100 Tiba di Malaysia - Harga dari RM83,000

Next post

McLaren Speedtail - Hyper-GT Pertama Dunia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *