Berita Auto

Aksesori & Produk Penjagaan Kereta Terkini Di KLIMS’18

Pameran Motor Antarabangsa Kuala Lumpur 2018 atau Kuala Lumpur International Motor Show 2018 (KLIMS’18) akan mempamerkan produk auto aksesori dan penjagaan kereta terkini yang telah menyertai KLIMS’18 untuk mempersembahkan produk paling inovatif  di pasaran mereka.

Pengeluar utama Jepun, Amerika Utara dan Eropah kini menunjukkan minat yang lebih tinggi untuk negara-negara ASEAN. Syarikat-syarikat bersedia menyertai KLIMS’18 untuk mengukuhkan saluran pengedaran untuk meningkatkan jualan dan mendapat bahagian pasaran yang lebih tinggi.

Pengunjung ke KLIMS’18 akan dapat melihat lebih banyak pameran aksesori kereta seperti 3M, Kakimotor, V-Kool, OSRAM, PG Perma Glass, PG Pro QPlus, Motul, Elite Looks, Be Pure, GetF1, NGK Spark Plug, NTK Sensor Oksigen, STP, Armor Semua, Kaki Motor, Ravenol dan Uthmaniyyah.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

KLIMS’18 akan diadakan dari 23 November hingga 2 Disember di Pusat Perdagangan dan Pameran Antarabangsa Malaysia atau Malaysia International Trade and Exhibition Centre (MITEC). Untuk maklumat lanjut mengenai KLIMS18, layari laman web www.klims.com.my, atau hubungi Trade-Link Exhibition Services Sdn Bhd di Tel: + 603-7842 9863 atau E-mel info@trade-link-group.com.

 

 

Previous post

Semua Ciri-ciri Kemudahan Subaru Forester Baharu

Next post

Proton Terus Eksport Gen2 dan Persona ke Timur Tengah

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *