Konsep / Lakaran / Intipan

Audi Sokong Projek Teksi Udara di Ingolstadt

Audi membentuk pergerakan dalam dimensi ketiga. Surat niat ditandatangani mengenai subjek ini dengan rakan-rakan dari bidang politik dan industri di Federal Chancellery di Berlin pada petang Rabu.

Bram Schot, Ketua Pegawai Eksekutif dan Ahli Lembaga Pengurusan Jualan dan Pemasaran di AUDI AG, mengumumkan permulaan projek Mobiliti di Ingolstadt bersama Menteri Pengangkutan Persekutuan Andreas Scheuer, Menteri Negara bagi Hal Ehwal Digital Dorothee Bär, Airbus CTO Grazia Vittadini, Datuk Bandar Ingolstadt Dr. Christian Lösel dan wakil politik dan perniagaan yang lain.

Matlamat projek bersama EU adalah untuk menjadi model operasi ujian teksi udara di rantau Ingolstadt.

Di Pameran Motor Geneva pada bulan Mac, Audi, anak syarikat Audi Italdesign dan Airbus menyampaikan Pop.Up Next, konsep automatik sepenuhnya untuk mobiliti mendatar dan menegak. Di masa depan yang jauh, konsep seperti Pop.Up Next adalah untuk mengangkut orang dengan cepat dan selesa di jalan raya dan di udara di bandar-bandar besar, sekali gus menyelesaikan masalah lalu lintas.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Projek Mobiliti Urban Air adalah sebahagian daripada inisiatif EU dalam konteks pasaran untuk Perkongsian Inovasi Eropah atau European Innovation Partnership (EIP) di Bandaraya dan Komuniti Pintar atau Smart Cities and Communities (SCC). Manifesto menggambarkan fasa pertama inisiatif EU, di mana bandar-bandar Eropah lain seperti Hamburg dan Geneva turut serta.

Previous post

Suzuki Jimny Baharu Hanya Beberapa Hari Saja Lagi

Next post

Hyundai Duduki Tempat Kedua Kajian Kualiti Awal J.D. Power 2018

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *