Bisnes

Toyota dan Suzuki Setuju Mulakan Perbincangan Kerjasama Masa Depan

Toyota Motor Corporation dan Suzuki Motor Corporation bersetuju hari ini untuk memulakan perbincangan projek bersama baru dalam bidang pembangunan teknologi, pengeluaran kenderaan, dan pembangunan pasaran. Setelah membuat kesepakatan memorandum ke arah perkongsian perniagaan pada 6 Februari, 2017, Toyota dan Suzuki telah meneruskan kerjasama yang konkrit dan telah mengumumkan pembekalan kenderaan bersama untuk pasaran India dan usaha bersama yang lain. Sementara itu, kedua-dua syarikat juga telah meluaskan skop pertimbangan perkongsian mereka untuk memasukkan usaha bersama yang berkaitan dengan pengeluaran dan pembangunan pasaran.

Topik Perbincangan

1) Denso Corporation dan Toyota untuk menyediakan Suzuki dengan sokongan teknologi untuk powertrain kecekapan ultrahigh yang akan dibangunkan oleh Suzuki.
2) Toyota Kirloskar Motor Private Ltd. (TKM) untuk menghasilkan model yang dibangunkan oleh Suzuki untuk dijual di India melalui setiap rangkaian jenama Toyota dan Suzuki.
3) Pembekalan model yang dibangunkan oleh Suzuki, termasuk yang dihasilkan oleh TKM (seperti yang disebutkan di atas), dari India ke Afrika dan pasaran lain oleh Toyota dan Suzuki, menggunakan setiap rangkaian jualan Toyota dan Suzuki untuk menjual kenderaan tersebut dan memajukan kerjasama dalam bidang logistik dan perkhidmatan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Jaguar Land Rover Laksanakan Penstrukturan Semula Utama Dalaman

Next post

Ford Ranger 2.2L Wildtrak Baharu dipilih sebagai ‘Pickup Truck of the Year’ oleh VOTY 2018

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *