Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Toyota Camry 2018 Dengan Sistem Hibrid Baharu

Toyota Camry Hybrid yang baharu dijangka tiba pada tahun ini (pada suku keempat). Camry baharu ini akan menjadi sebahagian daripada TNGA (Toyota New Global Architecture), yang mewakili satu strategi baharu dalam cara reka bentuk syarikat, jurutera, dan pakej kenderaannya. TNGA mengekalkan semua nilai tradisional dan kualiti keselamatan superlatif Toyota sambil menyuntik pengalaman memandu yang menyeronokkan yang memainkan semua deria.

Sama seperti powertrain petrol konvensional Toyota Camry baharu (yang juga akan tiba pada masa yang sama), Sistem Hibrid Toyota baharu (THS II) telah direka bentuk untuk memberikan prestasi bersemangat dan kenikmatan memandu termasuk teknologi Sequential Shiftmatic baharu yang membolehkan pemandu untuk ” beralih “transmisi berterusan-berubah-ubah (CVT), meniru transmisi automatik 6-kelajuan yang cepat beralih melalui paddle shifter atau dengan gear yang dipasang konsol sementara pada masa yang sama mencapai keseimbangan optimum antara output kuasa tinggi dan kecekapan tenaga.

Hibrid Camry 2018 mencapai kecekapan bahan bakar yang luar biasa dengan bsg yang dianggarkan paling tinggi dengan 51 kota / 53 lebuh raya / 52 gabungan yang merupakan kenaikan 30% yang mengagumkan untuk gabungan mpg.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

 

Previous post

Sedan Sukan Volvo S60 Untuk 2018

Next post

Volkswagen Golf GTI TCR Bakal Muncul di Wörthersee

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *