Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Shell Helix Ultra Baharu Dengan Kelikatan Nipis 

Shell Malaysia telah mengumumkan pelancaran varian baru minyak kenderaan penumpang terlaris mereka, Shell Helix Ultra 5W-30.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Harga RM277.60 (termasuk GST) untuk pek 4-liter, Shell Helix Ultra 5W-30 baru adalah kelikatan minyak kelikatan sintetik yang lebih tipis dengan spesifikasi API SN / ILSAC GF-5 yang memenuhi keperluan sebahagian besar kereta penumpang moden hari ini. Mengandungi Teknologi PurePlus proprietari Shell dan Teknologi Pembersihan Aktif, produk ini membantu:

  • Memastikan enjin dibersihkan dengan membuang enap cemar yang ditinggalkan oleh minyak biasa dan mencegah sebarang pembentukan lanjut.
  • Memastikan perlindungan haus unggul dengan mencegah deposit omboh sehingga 65% lebih baik daripada standard industri.
  • Mencegah kerosakan minyak melalui rintangan yang lebih tinggi terhadap kerosakan kimia.
  • Menyediakan ekonomi bahan api yang lebih baik dengan menggunakan minyak kelikatan rendah untuk mengurangkan geseran dan memenuhi ekonomi bahan bakar ILSAC CF-5.

Menurut Pengurus Besar Pemasaran Pelincir Shell, May Tan, gred kelikatan 5W-30 adalah salah satu gred kelikatan paling disyorkan untuk kereta baru.

Produk ini boleh didapati di semua pengedar sah Shell dan stesen retail Shell. Pelanggan yang membeli produk dari Shopee, rakan kongsi e-dagang terkini Shell, boleh menikmati harga istimewa khas untuk tempoh yang terhad. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.shopee.com.my/shell.official.store

 

Previous post

Promo Raya Shell Helix

Next post

Pandu Uji: Nissan Serena S-Hybrid 2018

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *