Berita Auto

Satu Lagi Edisi Landmark Dari Land Rover

Edisi Landmark baru memberi penghargaan kepada kejayaan Discovery Sport sebagai Land Rover yang paling laris pernah dijual mereka – bertepatan dengan perayaan ulang tahun ke-70 jenama itu. Terdapat sama ada dalam enjin Td4 180PS diesel atau Si4 240PS petrol Ingenium 2.0 liter, Landmark menawarkan pelanggan yang terbaik dalam rangkaian Discovery Sport dengan gabungan warna dan trim yang unik.

Model pertama yang dibina untuk ulang tahun ke-70 Land Rover 30 April lalu adalah Discovery Sport, di kilang Halewood Land Rover di Merseyside.

Kenderaan ini akan digunakan untuk menyokong beberapa projek pada tahun 2018, bermula dengan projek ketahanan masyarakat di Scotland yang akan diumumkan pada bulan Jun.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

The Discovery Sport Landmark boleh didapati dalam tiga warna: Narvik Black, Corris Grey dan Yulong White, semuanya dinobatkan dengan bumbung kontras Carpathian Grey.

Ia mempunyai bumper depan sporty dan dinamik, dengan aksen luar Grafite Atlas dan roda 19in Gaya 521 ‘Mantis’ dalam Gloss Dark Grey. Bahagian dalamannya mempunyai kerusi kulit Ebony dan kepala Ebony, dilengkapi dengan kemasan aluminium kelabu gelap untuk konsol tengah.

 

Previous post

Dapatkan Pemeriksaan Kenderaan Percuma di PUSPAKOM

Next post

Honda Mencapai Rekod Angka Pengeluaran Tinggi Di Luar Jepun

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *