Sukan

S-F-Type SVR dan XJR575 Teksi Lumba di Nürburgring

Peminat kereta prestasi kini boleh memesan tunggangan teksi terbaik di sekitar salah satu daripada litar perlumbaan yang paling terkenal di dunia. Pengalaman Teksi Lumba Jaguar memberikan pengalaman yang mendalam ke pusingan panas dalam Jaguar F-TYPE SVR dan XJR575, di sekitar litar Nürburgring Nordschleife yang terkenal.

Penumpang Teksi Lumba Jaguar akan dibawa sekitar litar yang paling mencabar dunia dengan pemandu profesional terpilih, menghadapi tekanan selekoh sehingga 1.2g di bahagian yang paling mencabar. Mereka juga dapat merasai pengalaman mereka di sekitar 20.83km, 73-nol Green Hell berulang kali dengan rakaman video HD pusingan litar mereka.

SVR F-TYPE telah dibangunkan oleh Operasi Kenderaan Khas Jaguar Land Rover sebagai supercar semua-musim 200 bsj dan merupakan peneraju kesemua F-TYPE. Dikuasakan oleh enjin V8  5.0 liter berkelajuan tinggi dengan 575PS dan 700Nm dan mendapat manfaat daripada casis dan driveline yang dipertingkatkan dan aerodinamik aktif, pemacu semua roda F-TYPE SVR menyampaikan prestasi supercar – dalam semua keadaan – dan boleh memecut dari 0-100km / h hanya dalam masa 3.7 saat (0-60 bsj dalam 3.5 saat).

Pusingan penumpang dengan dua Jaguar supercharged ini adalah hanya sehingga November ini. Harga € 199 setiap pusingan dengan F-TYPE SVR dan XJR575 dan boleh ditempah di Jaguar Landrover  sini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

 

Previous post

Anugerah VOTY (Vehicle Of The Year) 2018 Anjuran DSF.my Dan Allianz General Insurance

Next post

Kilang Kereta Mercedes-Benz di Eropah Akan Menjadi Mesra Alam

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *