Berita Auto

Go Auto Membuka Pusat Niaga Haval Baharu di Skudai

Go Auto Sales Sdn Bhd, pengedar eksklusif untuk SUV Haval di Malaysia bersama-sama dengan peniaga sah, Ang Trading dan Motor Credit Sdn Bhd, baru-baru ini melancarkan pusat niaga baharu di Skudai, Johor Bahru, Johor.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Peniaga sah ini terletak di Taman Perindustrian Ringan Pulai, Johor Bahru dan akan memberikan akses mudah kepada pelanggan Haval yang tinggal di sekitar kawasan Skudai dan Johor Bahru.

Pengarah Eksekutif Go Auto Group, Dato’ ‘SM Azli SM Nasimuddin Kamal berkata, “Pusat niaga baharu ini menambah jumlah sebanyak 7 perwakilan di Selatan Malaysia dengan 4 di Johor – jumlah syarikat kini mempunyai 24 pusat niaga di seluruh negara. ”

Haval Malaysia is now offering new customers and current Haval owners who are interested to purchase new SUVs with savings and free insurance worth up to RM3,000. Aside from the current promotion, the company plans to carry out roadshow nationwide in Northern, Southern, East Coast and East Malaysia which will be announced later.

Haval Malaysia kini menawarkan pelanggan baharu dan pemilik Haval semasa yang berminat membeli SUV baharu dengan penjimatan dan insurans percuma bernilai sehingga RM3,000. Selain dari promosi semasa, syarikat itu merancang untuk mengadakan roadshow seluruh negara di Utara, Selatan, Pantai Timur dan Malaysia Timur yang akan diumumkan kemudian.

“Kami sekarang di pertengahan Kempen Reimagine kami di mana pameran jalan raya dan Haval Rocks The Town Tour akan melawat bandar-bandar utama di Malaysia dan saya menggalakkan semua untuk mengemaskini lokasi kami di laman Facebook kami atau melalui laman mikro kami untuk melihat SUV kami dan mengambil bahagian dalam aktiviti kami, ” tambah Dato’ Azli.

RXV01451RXV01453

 

 

Previous post

Volkswagen Golf GTI TCR Diperkenalkan di Wörthersee

Next post

Jualan Alfa Romeo Naik Sehingga 60% Terima Kasih Kepada SUV Stelvio

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *