Berita Auto

Tour Ferrari Portofino Bermula di Ligurian

Ferrari Portofino adalah bintang tour seluruh Eropah yang bermula 16 April lalu. Bandar Ligurian yang terkenal, yang memberikan nama kereta itu dan menjadi tuan rumah kepada debut perdana dunianya yang dihadiri oleh ratusan pelanggan September lalu, menyediakan garis permulaan untuk 20 contoh Ferrari baharu yang berlepas ke lebih dari 60 bandar di seluruh benua.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Peminat paling setia dan collector Prancing Horse akan diberi pratontonan eksklusif kehebatan kereta ketika mereka bergilir di belakang roda Ferrari Portofino di jalan-jalan yang paling indah di Eropa dan mengalami prestasi kereta dalam pelbagai keadaan.

Tiga jadual perjalanan yang berselang-seli merentasi kawasan yang sangat berbeza, dari bukit-bukit Tuscan yang meluncur ke lereng Alps, Cote d’Azur, Semenanjung Scandinavia, Teluk Stockholm dan Pelabuhan Belfast. Tetapan yang akan memberikan pameran yang sempurna untuk keseronokan memandu dan kepelbagaian GT penukaran yang menakjubkan ini, membolehkan para pelanggan menikmati enjin 600 cv V8nya, pengendalian dan keselesaan dalam kereta yang meletakkannya di bahagian teratas kategorinya.

 

Previous post

Bentley Continental GT3 Baharu Dalam Persiapan Untuk Debut di Monza Race

Next post

BMW X3 Baharu Dilancarkan - RM320,000

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *