Berita Auto

Subaru Mempersembahkan Forester BAhaRU

Generasi kelima SUV yang paling laris memperkenalkan Forester yang paling luas, paling berkebolehan dan paling fleksibel yang pernah dibuat dan juga mempunyai teknologi keselamatan yang baharu.

Subaru Forester 2019 dibina di atas Subaru Global Platform untuk menyampaikan tahap keseronokan, ketangkasan, perlindungan kemalangan, keselesaan dan ketenangan. Tiba di peruncit Subaru pada akhir tahun ini, Forester baru-baru ini boleh didapati di tahap standard, Premium, Limited, Touring dan trim Sport baharu.

Semua dikuasakan oleh suntikan langsung yang ditingkatkan, enjin BOXER 2.5 liter empat silinder 182 hp yang memaparkan Auto Stop / Start dan dipasangkan dengan Lineartronic CVT (continuously variable transmission) standard. Juga standard pada semua tahap trim adalah  Symmetrical All-Wheel Drive legendari Subaru.

Untuk 2019, semua Forester datang standard dengan pemenang anugerah Teknologi Bantuan Pemandu EyeSight. Touring terbaik ini mendebutkan teknologi keselamatan DriverFocus eksklusif segmen yang menawarkan satu lagi lapisan keselamatan dan kemudahan bagi pemandu. Sistem ini boleh memberi amaran keletihan pemandu atau gangguan semasa di jalan raya serta secara automatik menyesuaikan banyak tetapan pemandu pada permulaan.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Menang Renault Captur Designer Melalui Peraduan COLOURFULRAYA Baharu Ini

Next post

Mazda CX-3 Dapat Update Untuk 2018

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *