Berita Auto

Mazda CX-3 Dapat Update Untuk 2018

Mazda CX-3 melangkaui tanggapan yang tipikal mengenai segmen SUV crossover subcompact yang semakin berkembang. Ia mencontohkan reka bentuk KODO-Soul of Motion, anggun, dengan roda ditolak ke sudutnya, greenhouse kukuh, roda besar dan hud panjang dan dek pendek.

Dinamik casisnya jauh lebih baik daripada yang sepaptutnya. Ia adalah reka bentuk lembaran bersih, dilaksanakan dengan tanggapan untuk menyediakan mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif sebagai kenderaan untuk melengkapkan kehidupan mereka yang penuh semangat dan memuaskan.

Bagi kemaskini kedua ini, para pereka dan jurutera diberi misi untuk menjadikan Mazda CX-3 ini “Indah dan Edgy.” Mazda menggunakan teknologi terkini dan prinsip reka bentuk untuk meningkatkan lagi CX-3, termasuk maklum balas pelanggan untuk membuat Mazda CX-3 dan kenderaan yang lebih menarik, menawarkan keselesaan perjalanan tanpa mengorbankan dinamik pemanduannya, mengemas kini SKYACTIV-G 2.0 untuk memberi respons dan kecekapan yang lebih baik dan memperkaya interior CX-3 dengan estetika Jepun yang cantik, penuh dengan bahan, reka bentuk dan rekaan baru.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Subaru Mempersembahkan Forester BAhaRU

Next post

BMW Terpaksa Recall 11,000 Kereta

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *