Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

BMW Akan Mula Gunakan Kerusi Faurecia Untuk Kebanyakan Model Mereka

Pembuat kerusi BMW dan Perancis Faurecia telah menandatangani perjanjian minggu ini untuk enam juta kenderaan. Tempahan ini mewakili pengambilan pesanan tunggal tertinggi yang pernah berlaku untuk Faurecia dari segi jumlah jualan. Kontrak itu termasuk pemasangan  just-in-time (JIT) untuk 7 kenderaan, serta struktur kerusi untuk 10 kenderaan di dua platform utama: MINI dan BMW 2 Series. Untuk mengurangkan bilangan interface dan kerumitan, BMW memilih strategi integrasi menegak, menyerahkan komponen utama seperti bingkai, penutup dan foam kepada Faurecia, pembekal semasa untuk perniagaan JIT.

Kerusi menyumbang 5% daripada jumlah kos kenderaan dan 6% beratnya. Ini merupakan perbelanjaan kedua terbesar bagi pembuat kereta. Faurecia Automotive Seating adalah pemimpin dalam reka bentuk, pembangunan dan pembuatan tempat duduk automotif.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Thorsten Muschal, Naib Presiden Eksekutif Jualan dan Pengurusan Program  di Faurecia mengisytiharkan: Sebagai pemimpin industri dalam kerangka dan mekanisme tempat duduk, Faurecia bangga menjadi salah satu rakan kongsi BMW dan melengkapkan kenderaan ikonik tersebut. Faurecia dianugerahkan perniagaan ini berdasarkan keintiman pelanggan yang kuat dan keupayaannya yang kuat untuk integrasi menegak dan sinergi pembangunan.

 

Previous post

Nak Alat Ganti Untuk Audi Import / Terpakai Anda?

Next post

Renault Captur S-Edition Tampil Dengan Enjin Lebih Berkuasa

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *