Promosi / Tawaran / Peraduan

Menang Renault Captur Designer Melalui Peraduan COLOURFULRAYA Baharu Ini

TC Euro Cars lancar COLOURFULRAYA CONTEST 2018 – kerjasama dengan label fesyen tempatan EMEL – menghadiahkan edisi eksklusif EMEL Renault Captur.

Kenderaan yang akan dimenangi berwarna Ivory (badan) / Diamond Black (atap) dan adalah satu-satunya cetakan renda yang mencerminkan tema lace Chantilly Koleksi EMEL Raya 2018.

EMEL adalah jenama pereka baju besar Malaysia dan koleksi 2018 itu diumumkan pada pertunjukan fesyen sempena pelancaran COLOURFULRAYA CONTEST 2018.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Sebagai tambahan kepada hadiah utama edisi khas Renault Captur, ialah 300 hadiah lain dari Panasonic Beauty dan 100 hadiah lain dalam bentuk baju raya dari EMEL. Keseluruhannya, terdapat lebih daripada RM200,000 hadiah untuk dimenangi.

Peraduan ini terbuka kepada orang ramai berumur 18 tahun ke atas dari 29 Mac hingga 15 Mei 2018. Untuk menyertai peraduan, layari www.colourfulraya.com atau lawati rakan niaga runcit mereka di Avenue K, Melawati Mall dan Parkson (Pavilion , KLCC dan Bangi) dan mengimbas kod QR yang berkaitan untuk mengisi borang peraduan dalam talian.

Sebagai alternatif, peserta juga boleh mengakses pautan ke pertandingan melalui ZALORA.com.my, FASHIONVALET.com dan EMEL.my. Tiada pembelian diperlukan untuk penyertaan.

Pemenang akan ditentukan melalui cabutan mingguan. Akan ada enam seri, dengan 66 hadiah yang akan dimenangi setiap minggu. Undian akhir akan berlangsung pada 16 Mei dengan upacara penyampaian hadiah yang dijadualkan pada 25 Mei 2018.

 

 

 

Previous post

Bagaimana Enjin Boxer Porsche Berfungsi? Tonton Videonya!

Next post

Subaru Mempersembahkan Forester BAhaRU

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *