Berita Auto

Maserati Hitamkan Ghibli, Quattroporte dan Levante Sebagai Edisi Nerissimo

Maserati memperkenalkan Ghibli, Quattroporte dan Levante dalam hitam gelap yang menawan di Pameran Motor Geneva ke-88.

Hitam adalah sinonim dengan keanggunan, tetapi juga dengan sportiness yang ekstrim padan dengan keperibadian yang wujud dalam DNA Maserati. Dari konsep ini, Nerissimo dilahirkan – sebuah edisi khas kereta Maserati yang menekankan kehebatan sukan mereka yang tegas dan keupayaan berprestasi tinggi.

Direka untuk Ghibli, Quattroporte dan Levante – dan boleh didapati dalam trim GranSport – Edisi Nerissimo menyelubungi setiap kereta dalam warna hitam. Exteriors dari tiga kereta menonjol terima kasih kepada cat badan hitam yang menggoda. Ini digabungkan dengan trim Black Chrome yang berlainan di bahagian atas bingkai gril dan Trident, lubang udara sipi, but dan lencana ikon Maserati pada tiang C dan di belakang. Sementara itu, bar gril, pemegang pintu, tip ekzos dan trim tingkap, dalam kemasan hitam eksklusif.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Untuk Ghibli dan Quattroporte, kemasan gelap pada lampu LED dan pilihan sama ada aloi Urano 20″ atau roda aloi Titano 21″ – kedua-dua dalam hitam berkilat – melengkapinya.

The Levante offers additional features such as front and rear underbody protection and black fog light rings. It is available with a choice of 20” Nereo, 20” Efesto or 21” Anteo alloy wheels – all in dark finishes.

Bagi dalaman pula, kereta sukan Ghibli dilengkapi dengan kerusi depan dan belakang Sport dengan pemanas, stereng sukan dengan pemanas dan kemasan dalaman Mirror Dark – walaupun trim Black Piano dan serat Karbon juga tersedia. Tingkap tinted dan solarblind belakang oto adalah ciri tambahan. Barisan perdana Quattroporte boleh disiapkan sama ada dalam trim Black Piano atau Carbon fiber. Ia dilengkapi dengan tingkap yang ttnted dan kamera belakang dengan garis besar dinamik, dan juga menambah kepraktikalan penutup boot oto, sistem HomeLink dan keluar-masuk tanpa kunci diperluaskan untuk pintu belakang sekali. SUV Levante mempunyai kerusi dengan pemanas depan dan belakang Sport, kawalan iklim empat zon automatik, pedal kaki kuasa dan sistem Kemasukan Mudah.

 

Previous post

Mercedes-Maybach Perintis Teknologi Lampu Digital

Next post

Porsche Persembahkan Konsep Crossover Misi E

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *