Berita Auto

Adakah Evoque Convertible Akan Datang Ke Malaysia?

Range Rover Evoque HSE drop top yang dinamik dimuatkan dengan enjin petrol 2.0 liter Si4 yang sudah lama teruji. Enjin empat silinder 1,998 cc mampu menghasilkan 237 bhp dan menghasilkan tork puncak 340 Nm. Enjin ini dikendalikan dengan transmisi automatik 9-kelajuan sebagai standard.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Secara visual, SUV meminjam sebahagian besar elemen gaya dan akan datang dengan warna hitam oren dengan tiang-A dan bumbung lembut yang boleh buka berwarna hitam dan badan yang lebih rendah dalam oren terang. Lampu Xenon dengan lampu siang LED siang, gril radiator, pengambilan udara, elemen bumper, pelekap roda dan ORVM juga mendapat rawatan hitam.

This Evoque Convertible is slightly longer than the regular Evoque at 4,370 mm but the wheelbase remains the same at 2,660 mm. The width and height are lesser compared to the five-door model at 1,900 mm and 1,609 respectively. The boot capacity is a little over 250 litre. The Range Rover Evoque Convertible comes with an all-black cabin suitable for four, with configurable ambient interior lighting, perforated Windsor leather seats, and a 10-inch touchscreen infotainment system with voice recognition and navigation pro.

Evoque Convertible ini panjang sikit daripada Evoque biasa dengan 4,370 mm tetapi jarak roda tetap sama pada 2,660 mm. Lebar dan ketinggian adalah lebih rendah berbanding model lima pintu dengan 1,900 mm dan 1,609 masing-masing. Kapasiti boot kurang lebih 250 liter. Range Rover Evoque Convertible dilengkapi dengan kabin semua hitam yang sesuai untuk empat, dengan pencahayaan dalaman ambient yang boleh dikonfigurasi, kerusi kulit Windsor berlubang, dan sistem infotainment skrin sentuh 10 inci dengan pengenalan suara dan pro navigasi.

 

 

Previous post

SDAP Memperkenalkan 3 Unit Porsche 911 GT3 Exclusive Manufaktur

Next post

Kerjasama Ford-Mahindra Akan Menghasilkan SUV Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *