Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Tesla Model 3 Ada Beberapa Isu Kejuruteraan Yang Agak Serius

Harus diingat bahawa Model 3 yang sedang merobohkan dalam video pertama boleh menjadi versi pengeluaran awal. Itu akan menjelaskan isu-isu kualiti membina.

Beberapa hari lalu, Autoline Network mengeluarkan video ini. Ia mengikuti penemuan perunding automotif yang berpengalaman mengenai isu-isu kualiti dan kejuruteraan Tesla Model 3. Yang benar-benar mengejutkan kami adalah jurang panel. Besar sebelah.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Ini bukan masalah dalam pengeluaran kereta selama bertahun-tahun. Walau bagaimanapun, kebanyakan masalah menyerlahkan isu keselamatan yang berkaitan, seperti sukar untuk mencapai titik kecemasan.

Untuk memahami mengapa ini boleh menjadi masalah, anda harus ingat bahawa bateri Lithium-ion masih mudah terbakar. Lewat tahun lepas, Model Tesla S ini terbakar di Austria selepas berlanggar. Syukurlah, tiada siapa yang cedera, tetapi anda dapat melihat bagaimana ahli bomba terpaksa bertungkus lumus untuk memadamkannya.

Harus diingat bahawa Model 3 yang sedang dirombak dalam video pertama mungkin versi pengeluaran awal. Itu mungkin sebabnya isu-isu kualiti binaan.

Previous post

Imej Rasmi Pertama Hyundai Santa Fe 2019 Didedahkan

Next post

Pandu Uji: Peugeot 3008 Generasi Kedua

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *