Gaya Hidup

Kereta Volvo Dinamakan Syarikat Paling Beretika di Dunia Tahun 2018

Volvo Cars telah diiktiraf oleh Institut Ethisphere, peneraju global dalam menentukan dan memajukan piawaian amalan perniagaan etika, sebagai Syarikat Paling  Beretika Di Dunia 2018. Ini adalah tahun kedua berturut-turut yang Volvo Cars telah menerima pengiktirafan ini. 135 syarikat telah disenaraikan tahun ini, dengan Volvo Cars menjadi salah satu daripada tiga dalam kategori Automotif.

Maria Hemberg, Penasihat Undang-undang, Penasihat Umum dan Pengerusi Lembaga Kemajuan Kereta Volvo mengulas: “Proses penilaian Syarikat Paling Beretika di Dunia telah membantu kami memacu peningkatan berterusan program Kepatuhan & Etika kami. Untuk dinamakan sebagai salah satu Syarikat Paling Beretika di Dunia untuk kali kedua adalah pengiktirafan yang mengalu-alukan kerja kami sehingga kini dalam mempromosikan amalan etika dan tanggungjawab, baik secara dalaman dan luaran. ”

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Volvo Cars telah menubuhkan program Pematuhan & Etika untuk menyokong komitmennya terhadap perniagaan yang bertanggungjawab, serta untuk mencegah dan mengurangkan pelbagai risiko undang-undang dan etika. Sebagai sebahagian daripada program ini, Tatakelakuan dan Tatakelakuan untuk Rakan Niaga Perniagaan, kedua-duanya berdasarkan konvensyen dan piawaian antarabangsa, menetapkan prinsip-prinsip yang dikehendaki oleh pekerja dan rakan niaga apabila bekerja atau menjalankan perniagaan dengan Kereta Volvo .

 

 

Previous post

Bila Kereta Membesar Tetapi Jalannya Tidak

Next post

Akan Datang! BMW X4 2018 ... Tonton Videonya!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *