Gaya Hidup

Jam Tangan Penerbangan Mewah Yang Terang Benderang Waktu Malam

Bell & Ross, syarikat jam tangan mewah dan rujukan utama untuk jam tangan penerbangan profesional, kini melancarkan Nightlum BR03-92. Reka bentuk moden dan fungsi fungsionalnya memaparkan misi dan masa dengan kecekapan yang sangat baik.

BR03-92 Nightlum melengkapi keluarga jam tangan instrumen dengan tujuan kebolehbacaan optimum. Kotaknya, yang direka dalam gaya kontemporari, mengulangi “bulatan dalam persegi” – bentuk ikon rumah – yang mengingatkan kembali siluet jam kokpit pesawat. Nightlum BR03-92 kembali kepada asas-asas mereka dengan garis tulen dan sederhana. Paparan juga mudah dan rapi dan dail grafik mempunyai petunjuk jelas.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Nama model ini membangkitkan cahaya, “Lum”, dan “Night” untuk kebolehbacaan yang luar biasa pada waktu malam dalam kes hitam mattenya. Dengan kecerahan yang tiada tandingannya, Superluminova® C3 berwarna hijau adalah ultra-phosphorescent dan mempunyai ketahanan yang sangat lama dalam kegelapan, menawarkan bacaan berterusan berjam-jam walaupun dalam gelap gulita .

Rawatan Superluminova® C3 juga memudahkan bacaan indeks dan nombor besar, siang atau malam. Cahaya hijau sengit ini menawarkan luminescence yang sangat baik yang berbeza dengan dail hitam matte, menyediakan pembacaan malam yang optimum. Bentuk dan kedudukan empat nombor utama pada dail: 12, 3, 6, dan 9 mengingatkan grafik yang digunakan secara tradisional oleh Bell & Ross.

Reka bentuk minimalis BR03-92, dengan kes seramik hitam matte, nombor hijau ultra-phosphorescent dan tali lambskin kelabu-hijau akan menggoda setiap pencinta jam juruterbang.

BR03-92 NIGHTLUM sekarang tersedia ada secara eksklusif di butik-butik Bell & Ross di Pavilion Kuala Lumpur, Gardens Mid Valley City Kuala Lumpur dan Gurney Plaza Penang.

  • Lot 3.46.00 Level 3, Pavilion KL
  • Lot F-230A, First Floor, The Gardens Mid Valley City
  • Lot 170-G-26, Ground Floor, Gurney Plaza

Harga retail jam ini? Hanya RM16,400.00.

Kepada pasangan saya. Hint-hint!

Previous post

Barisan Isuzu D-Max Dipertingkatkan

Next post

Ford Ranger Raptor Dilancarkan di Thailand

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *