Konsep / Lakaran / Intipan

Volkswagen Golf 8 Akan Tiba Tahun Ini

Volkswagen Golf generasi akan datang telah diberi pelaburan sebanyak £ 1.6 bilion. Model Mk8 ini akan menjadi Golf terbaik yang pernah ada di setiap kawasan dan akan memberikan Mercedes A-Class dan BMW 1 Series yang saingan terbaru.

Yang pertama dijangka keluar dari barisan pengeluaran di firma perdana Wolfsburg, 75 minggu dari sekarang yang pada bulan Jun 2019. Menurut ahli Lembaga Pengarah Rew Brandstätter VW Group, pelancaran Golf 8 tahun depan adalah setanding dengan pengenalan kereta elektrik ID firma dari segi kepentingannya.

Karlheinz Neraka, bos kereta kecil Volkswagen, berkata: “Golf seterusnya akan mengambil Volkswagen ke era kenderaan yang bersambung sepenuhnya dengan fungsi memandu autonomi yang diperluaskan. Ia akan mempunyai lebih banyak perisian di papan dari sebelumnya. Ia akan sentiasa dalam talian dan sistem kokpit dan bantuan digitalnya akan menjadi penanda aras dari segi sambungan dan keselamatan. ”

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Golf akan menjalani transformasi terbesar dalam tempoh 43 tahun untuk generasi akan datang memandangkan jenama Jerman itu bersiap untuk melancarkan teknologi hibrid, mengurangkan model model lain dan mengubah sepenuhnya reka bentuk dalaman. Golf generasi seterusnya Volkswagen juga akan menampilkan “revolusi” dalam kabinnya, ketua reka bentuk syarikat itu telah berjanji. Ia akan terus didasarkan pada platform MQB kereta semasa, dan akan menampilkan banyak enjin dan transmisi yang sama dan tahap kesinambungan ini telah membolehkan VW memberi tumpuan kepada bidang lain.

Previous post

Satu Lagi Navigator Rali Yang Amat Marah Dan Takut Yang Melucukan

Next post

Apakah Hal Lelaki Ini Memandu Hala Mendatang Di NPE?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *