Berita Auto

Toyota Vios Model 2018 Muncul Di Motor Show Singapore

Toyota Vios 2018 nmerupakan salah satu daripada kereta yang paling popular di Malaysia yang mendapat perubahan kosmetik di bahagian luar serta dalaman, memberikan penampilan yang baru.

Selain penyegaran reka bentuk, aksesori baru seperti Parking Sensor, Antarki Fin Antenna, dan Plate Scuff  berlampu diperkenalkan.

Vios akan menjadi model pertama dalam segmennya yang Parking Sensor dan item ini akan ditawarkan sebagai standard untuk varian TRD, GX dan G. Sistem hiburan DVD-AVX yang baru dengan ciri-ciri yang dipertingkatkan juga tersedia untuk Vios ini dan ia ditawarkan dengan kamera belakang sebagai standard untuk semua varian kecuali Vios J (MT) dan J (AT).

Item lanjutan yang sedia ada seperti Monitor Panorama Panorama dan Perakam Video Digital, dan lain-lain masih ditawarkan di atas aksesori baru.

Seperti dahulu, terdapat 6 varian untuk dipilih dengan harga bermula dari RM74,980 (tidak termasuk insurans, untuk pendaftaran swasta di Semenanjung Malaysia). Semua varian Vios layak sebagai Kenderaan Cekap Tenaga (EEV) di bawah Dasar Automotif Kebangsaan semasa.

Seperti semua model Toyota terbaru yang dijual oleh UMWT, Vios dilengkapi dengan jaminan selama 5 tahun dan perbatuan tanpa had. Jika kenderaan itu dijual dalam tempoh 5 tahun pertama, perlindungan jaminan juga akan tersedia kepada pemilik seterusnya, meningkatkan nilai kenderaan.

Tempahan sekarang diterima di semua bilik pameran Toyota di seluruh negara. Untuk maklumat lanjut, sila layari toyota.com.my.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Subaru EyeSight, Sistem Keselamatan Yang Dibangunkan Oleh Jurutera Subaru

Next post

Porsche Sekali Lagi Capai Rekod Baharu Penghantaran

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *