Gaya Hidup

Subaru XV. Pencerobohan Segmen Bermula!

Apabila anda perlu hilangkan stress, tiada yang lebih baik dari pergi off-road tapi ini bukan untuk semua orang  … tetapi jika kita ada option untuk melakukannya bukan kah itu hebat  … Kan? Kan?

Jadi,  apabila tiba masanya untuk melarikan diri, Subaru sedia membantu dengan pelbagai jenis kenderaan off-road terbaik yang mampu membantu anda mencari ketenangan.

Dengan barisan yang termasuk Subaru Outback yang lasak dan tahan lama, crossover baharu Subaru XV, dan Subaru Forester yang lebih bijak, lebih selamat, Subaru mempunyai kenderaan yang sesuai untuk membawa anda ke jalan-jalan yang jarang digunakan. Kesemua model ini disokong DNA yang sama, termasuk Symmetrical All-Wheel Drive untuk kestabilan yang luar biasa, enjin Boxer yang melintang secara lantang untuk prestasi, dan penarafan keselamatan ANCAP maksimum 5 bintang untuk ketenangan jiwa.

Dengan short wheelbase dan sudut approach dan departure yang sesuai Subaru XV yang semua baharu ini mengkagumkan off road tetapi jangan salah sangka. Ianya adalah kereta yang juga paling selesa di jalan raya. Samada di jalan raya bertol yang panjang ataupun di jalan bengkang bengkok menuju ke resort di puncak bukit, XV ini benar-benar bersinar. Ia tenang dan steady dengan interface pemandu dan dalaman yang tidak dinafikan, seperti kereta.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Datsun Cross bakal dilancarkan di Indonesia pada 18 Januari ini

Next post

Toyota Vios 2018 kini boleh ditempah

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *