Berita Auto

ABT RS3 Dengan 500 HP

Audi RS 3 Sportback yang telah diubahsuai baru-baru ini telah diumumkan tetapi masih belum mendatang ke Malaysia.

Model Audi RS telah banyak dibincangkan oleh rakyat Malaysia tetapi ketibaan rasmi mereka masih agak jauh. Jadi, sementara itu kami menawarkan RS3 yang lazat ini yang mewakili tahap prestasi dan peralatan tertinggi.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Walaupun demikian, ABT Sportsline, pemimpin pasaran untuk menala kenderaan kumpulan Audi dan VW, masih nampak ruang untuk penambahbaikan dan membentangkan ABT RS3 dengan ABT Power R dan 500 HP serta peningkatan dinamik pemanduan. Dan terima kasih kepada unit kawalan enjin yang direka khas dan disesuaikan, ia datang tanpa pakaian tambahan dan penggunaan bahan api.

Audi RS 3 standard dilengkapi dengan 400 HP tetapi ABT Sportsline telah menghasilkan peningkatan prestasi dengan 460 HP sebelum ini. Dengan ABT Suspension Springs dan ABT Anti-Roll Bar, ABT RS3 dengan sempurna dapat membawa kuasa enjin dalam talian 5-silinder dengan 2.5 liter ke jalan.

Lebih-lebih lagi, penala itu telah membangunkan Seting Damper ABT khas dengan kerjasama rakan otomatifnya KW. Objektifnya adalah untuk mewujudkan pengalaman memandu yang sporty dan selesa.

Teknologi injap berbilang menjadikannya lebih baik untuk memulihkan daya redaman berkaitan dengan pemulihan dan bongkahan. Oleh itu, pelanggan dari seluruh dunia dapat mengalami pengendalian khas ABT RS3.

 

Previous post

Proton Serah 32 Unit Kereta Kepada UEM Edgenta

Next post

Bila Pokok Tumbang Menghalang Jalanraya Menyebabkan Kesesakan Lalulintas.

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *