Berita Auto

Mitsubishi Mempunyai SUV 7 Kerusi Dengan Kebolehan 4 × 4 Legenda

Dengan tiada tanda-tanda kekurangan permintaan untuk memandu SUV di Malaysia, Mitsubishi ada banyak yang mereka tawarkan bermula dengan ASX bersaiz yang padat, trak pickup triton yang lasak dengan pilihan 4 × 4 dan 2 × 4 dan, tentu saja, SUV Outlander 7-kerusi keluarga yang popular di dalam varian 2.0L dan varian 2.4L.

Mitsubishi tidak mengeluarkan produk baru dengan kerap, tetapi apabila ada, ianya pasti sesuatu yang berjaya. Kini datang ada satu lagi Mitsubishi lain dalam bentuk SUV 7-penumpang. Jurutera Mitsubishi telah berjaya memasukan banyak ciri-ciri ke dalam Outlander ini di mana harga yang dituntut itu  tidak logik.

Outlander ini baru saja mendapat manfaat daripada enjin 2.0L. Outlander memang mempunyai tarikannya sendiri yang nyata; warna kuat yang benar-benar sesuai dengan gaya sportingnya. Ia banyak krom mewah berkualiti dan lambang tiga berlian yang besar pada muncung hi-glossnya yang menekankan identitinya.

Outlander 2.0L 4WD yang baru dikuasai enjin 2.0 liter terbukti dengan 145 PS dan tork 196 Nm. Enjin DOHC MIVEC dipasangkan dengan transmisi INVECS-III CVT. Outlander ini dilengkapi dengan sistem 4WD pintar sebagai standard untuk semua varian. Tidak seperti sistem 4WD on demand dalam SUV saingan, sistem Multi-Select 4WD di Outlander mempunyai tiga mod pilihan – 4WD Eco, 4WD Auto dan 4WD Lock – untuk memenuhi semua keadaan dan rupa bumi.

Ciri-ciri keselamatan Outlander 4WD ini termasuk, beg udara 7, ABS dan EBD, Bantuan Brake, Kawalan Kestabilan & Kawalan Aktif (ASTC), Hill Start Assist (HSA) dan ISOFIX mount seat kanak-kanak adalah standard. SUV ini juga mempunyai Badan Keselamatan Evolusi  Impak (RISE) yang kuat.

Mitsubishi Motors Malaysia mempunyai 53 bilik pameran (di mana 47 adalah Pusat 3S) dan 53 saluran perkhidmatan di seluruh Malaysia. Di Malaysia Timur, MMM diwakili oleh 13 bilik pameran (6 di Sarawak dan 7 di Sabah). Untuk maklumat lanjut dan untuk mendaftar minat, sila layari www.mitsubishi-motors.com.my

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Apakah Yang Inskripsi Volvo V40 T5 Lakukan Terbaik

Next post

Volkswagen Jetta Sebuah Kereta Sedan Yang Segak

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *