Gaya Hidup

BHPetrol Menganjurkan Orange Charity Hunt

Boustead Petroleum Marketing Sdn Bhd (BHPetrol) mengadakan treasure hunt mereka sendiri “Orange Charity Hunt” untuk pelanggan mereka Sabtu, 9 Disember 2017. Ia merupakan usaha gabungan antara kakitangan Runcit BHPetrol, NS Seng Sdn Bhd dan enam (6 ) Stesen BHPetrol terletak di Mukim Daerah Kuala Selangor.

Acara ini bertujuan untuk mewujudkan kesedaran jenama BHPetrol yang lebih tinggi di kalangan masyarakat di Mukim Daerah Kuala Selangor. Selain itu, untuk mengumumkan kepada masyarakat setempat mengenai penerima amal dana yang dikumpulkan oleh enam stesen kepada organisasi terpilih di Kuala Selangor.

Charity Hunt Photo 3

Kehadiran Treasure Hunt itu adalah sesuatu yang luar biasa dan di luar jangkaan dimana 100% daripada 124 peserta berdaftar hadir. Pelepasan berlangsung di BHPetrol Ijok dan berakhir di BHPetrol Sekinchan 2. Para peserta adalah semua pelanggan stesen dari BHPetrol Ijok, BHPetrol Kuala Selangor, BHPetrol Tanjung Karang, BHPetrol Hujong Permatang, BHPetrol Sekinchan 1 dan BHPetrol Sekinchan 2. Selain daripada menjawab soalan-soalan Tulip, para pemburu perlu menyiapkan beberapa tugas seperti menyediakan Cendol mereka sendiri di Cendol Bakar Kuala Selangor yang ikonik, membuat beberapa perhentian dan mengambil gambar di mercu tanda Kuala Selangor dan Sekinchan yang terkenal, menyerap jumlah petrol tertentu di stesen BHPetrol terpilih dan sebagainya.

Juara ialah En Suzaidee yang memenangi motosikal Vespa bernilai RM15,000 dengan plat nombor BHP khas dan wang tunai RM3000. Beliau adalah pelanggan setia BHPetrol Ijok dan sangat gembira dengan hadiah kemenangannya. Dua (2) lagi pemburu memenangi Tunai RM2000 dan Tunai RM1000 masing-masing. Terdapat juga cabutan bertuah dan hamper yang disediakan untuk semua peserta.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Penerima derma ialah SRJK (C) Yoke Kuan Sekinchan, Sekolan Kebangsaan Seri Sekinchan, Rumah Tunas Harapan Tengku Ampuan Rahimah, SJK © Ijok, Pertubuhan Kebajikan Anak-Anak Yatim dan Miskin dan Maahad Tahfiz Ulumul Huda.

Acara itu dirasmikan oleh Dato ‘Sri Lim Chin Fui, Pengarah Urusan A.S. Seng Sdn Bhd dan Ir. Azizul Azily Ahmad, Pengurus Besar Boustead Petroleum Marketing Sdn Bhd untuk Perhubungan Bekalan, Runcit dan Kerajaan. Dianjurkan oleh kakitangan Runcit BHPetrol bersama kakitangan NS Seng dan peniaga.

‘Ini adalah kali pertama kami menganjurkan acara sedemikian dan kami berharap usaha ini akan memberi inspirasi kepada lebih banyak peniaga di rangkaian BHPetrol kami untuk melakukan perkara yang sama. Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada stesen penyertaan kami untuk menjadikannya acara nilai murni kemanusiaan yang baik “kata Ir Azizul.

  Charity Hunt Photo 1

Previous post

Volkswagen Arteon mungkin dapat enjin VR6 dengan 409 hp

Next post

4 Tempat Baru Anda Boleh Dapatkan Toyota Pra-Milik Bersertifikat

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *