Berita Auto

Audi Mahu Lebih Ke Digital

Audi akan menghabiskan hampir setengah bilion euro dalam tempoh 8 tahun akan datang untuk  latihan kakitangan untuk era digital, dengan langkah-langkah untuk membangunkan serta menyewa pakar seperti pereka aplikasi automotif dan pakar robotik kereta.

Untuk menjaga kos, Audi ingin memastikan kedudukannya staf stabil, sekurang-kurangnya selama 2-3 tahun akan datang, walaupun ia merancang untuk mempunyai lebih daripada 20 kenderaan elektrik di pasaran pada 2025 dan menumpu kepada perkhidmatan mobilisasi digital.

Dengan dua pertiga dari 60 atau lebih model Audi masih kereta enjin pembakaran setakat 2025 , peraturan pengetatan karbon dioksida (CO2) akan menimbulkan “risiko terbesar” pada tahun-tahun akan datang, katanya, sambil menambah Audi akan berhadapan denda € 1 bilion jika purata pelepasan CO2 armada melebihi had EU tidak lebih dari 11 gram / kilometer.

Audi telah menaik taraf sistem pemberi maklumatnya untuk membolehkan kakitangan domestik dan antarabangsa melaporkan perlakuan yang tidak sah atau haram dan telah menubuhkan pejabat penyiasatan tetap.

Rancangan Audi awal tahun depan untuk membubarkan pasukan petugas yang ditubuhkan untuk memantau pembaikan untuk 850,000 kereta diesel yang dikatakan oleh pembuat kereta pada bulan Julai memerlukan pembaharuan perisian kawalan pelepasan untuk membantu mengelakkan kemungkinan larangan memandu berlaku.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Ini Rupa Lewis Hamilton Mercedes-Benz 20 Tahun Dari Sekarang

Next post

VW Jetta Dapat Lebih Teknologi, Lebih Ruang, Lebih Semua

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *