Konsep / Lakaran / Intipan

Volkswagen Golf 2018 Facelift Di Dedahkan

VW Golf adalah model sudah dalam produksi selama 44 tahun dan kami telah melihat 7 generasi. Sekarang datang VW Golf 7.5? Satu penyegaran pertengahan umur untuk kekal relevan dengan Mercedes A-Class.

Facelift ini sangat diperlukan bermula dengan enjin turbocharged 1,8 liter Golf yang menghasilkan 170 kuasa kuda. Ia dikendalikan manual lima kelajuan atau DSG enam kelajuan. Golf boleh didapati dalam dua trim – S atau SE. S dengan aloi 15 inci “Lyon” manakala SE mendapat roda 16 inci “Toronto”. Di samping itu, SE juga mendapat lampu LED penuh, lampu kabus, dan bumbung panoramik miring melebihi model-model yang sebelumnya.

GTI dilengkapi dengan enjin 2.0 liter 220 kuda, iaitu 10 hp lebih daripada versi terdahulu. Enjin ini dikendalikan transmisi manual 6 kelajuan atau DSG 6 kelajuan. GTI datang dalam tiga trim – S, SE dan Autobahn. Semua ciri yang ada dalam pek Prestasi kini boleh dilihat dalam model SE dan Autobahn. Golf GTI mendapat kemas kini utama dari segi keselamatan. SE dan Autobahn mendapatkan VAQ Electronic Limited Slip Differential, kecemasan kecemasan autonomi, dan amaran pelanggaran hadapan. Trim Autobahn juga mendapat Lane departure warning, High beam control dan brek manuver yang dikemas kini.

Yang terhangat, Golf R dilengkapi dengan enjin 2.0-liter yang menghasilkan 292bhp dengan transmisi DSG 7 kelajuan bersama dengan manual 6-kelajuan standard. Golf R dilengkapi dengan lampu LED khas dan rim aloi aluminium 19 inci yang dikenali sebagai “Englishtown” yang direka khas untuk peminat. Selain itu, Golf R juga mendapat VW DCC Adaptive Cruise Control dengan Navigasi dan 4Motion (All Wheel Drive). Di bahagian dalamnya, kereta itu mendapat sistem infotainment baru 8-inci dengan VW’s Digital Cockpit.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Beli Shell Helix & Anda Berpeluang Untuk Menang ... Semudah Itu

Next post

MForce Bike lancar kempen bantuan bencana banjir untuk pelanggan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *