Berita Auto

Model Mazda6 SKYACTIV Semua Baharu Akan Datang

Mazda Motor Corporation akan memperkenalkan sedan Mazda6 yang direka semula di Pameran Auto Los Angeles yang akan datang. Falsafah reka bentuk berpusatkan manusia, Mazda menyediakan asas untuk versi terbaru model utama jenama, yang menampilkan teknologi powertrain baru dan lebih butiran reka bentuk premium.

Barisan powertrain termasuk enjin petrol suntikan langsung SKYACTIV-G 2.5 liter dengan sistem pengawal silinder yang lancar, empat silinder dan meningkatkan kecekapan bahan api dunia sebenar tanpa sebarang kos. Sementara itu, enjin petrol SKYACTIV-G 2.5T turbocharged yang telah debut dengan SUV crossover Mazda CX-9, juga akan ditambah kepada pelbagai powertrains yang ditawarkan di Amerika Utara.

Tentang gayanya, pereka bentuk mereka telah meningkatkan kualiti di dalam dan di luar Mazda6 yang baru, menambah kedewasaan dan kepantasan kepada rupa. Pakej teratas mempunyai ciri-ciri trim eksklusif seperti kayu sen Jepun yang digunakan untuk alat muzik tradisional dan perabot. Reka bentuknya lebih elegan.

Teknologi keselamatan i-ACTIVSENSE yang lebih luas tersedia untuk membantu pemandu mengenal pasti potensi risiko dan mengurangkan kemungkinan kerosakan atau kecederaan, sehingga memberikan pengalaman yang lebih santai di belakang roda stereng. Mazda Radar Cruise Control (MRCC) kini standing stop dan melepaskan semula apabila kenderaan depan bergerak. Mazda6 ini juga menambahkan Monitor Paparan 360 ° terbaru.

 

Previous post

Mazda CX-9 versi spesifikasi Malaysia dilancarkan

Next post

Lexus RXL Akan Mendapat 3 Baris Tempat Duduk

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *