Berita Auto

Land Rover Pratonton Discovery Semua Baharu Buat Kali Pertama di Malaysia

Pelawat ke Malaysia Autoshow 2017 (9 -12 November 2017) akan gembira dengan pratonton Land Rover Discovery yang baharu buat kali pertama di Malaysia menjelang pelancaran rasmi yang dijangka pada Januari tahun depan.

Sebagai sebahagian daripada pratonton istimewa, pelawat akan ditawarkan  pengalaman 360 darjah kenderaan menerusi kit Pengalaman Virtual Realiti (VR). Kit VR akan membawa pelawat dalam perjalanan penemuan kenderaan dengan animasi menarik yang menghidupkan kereta itu! Masuk Discovery baharu dan temui teknologi yang bijak yang dibangunkan dan direka bentuk untuk keselesaan yang tiada tandingan dari ciri praktikalnya yang sesuai untuk ciri keselamatan canggih yang menjadikan Discovery kenderaan keluarga yang ideal dan teman gaya hidup yang paling aktif.

Land Rover Discovery yang baharu adalah satu-satunya SUV tiga baris tujuh tempat duduk yang menawarkan keselesaan jarak jauh dan keyakinan kepada pemandu kerana posisi memandu yang tinggi, kawalan mudah dan  teknologi casis dipertingkatkan. Barisan 7 tempat duduk menyediakan ruang dan fleksibiliti yang lebih baik dengan mengoptimumkan setiap aspek reka bentuknya. Kedua-dua kerusi barisan ketiga ada ISOFIX, jadi keluarga mempunyai kebebasan untuk meletakkan kerusi kanak-kanak di kerusi yang paling sesuai untuk sebarang perjalanan. Kemasan yang tepat dan penggunaan bahan berkualiti tinggi di seluruh kenderaan memberi penumpang pengalaman yang menyenangkan.

Jaguar Land Rover Malaysia juga akan menerima tempahan bagi Discovery 3.0 liter diesel baharu di Malaysia Autoshow. Ianya dikuasai Td6, enjin single-turbo diesel 258PS 3.0 liter V6. Pelanggan juga boleh mendaftarkan minat mereka dan terima maklumat terkini di www.landrover.com.my/keep-me-informed.

Pameran mereka akan berada di Hall C (Booth No 69) di Malaysia Agro Exposition Park (MAEPS) Serdang.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Pandu Uji: Volkswagen Tiguan Highline

Next post

Jenama Kereta Cina Akan Menguasai Eropah Tidak Lama Lagi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *