Gaya Hidup

Isuzu HICOM Malaysia Meraikan Ulang Tahun Ke-10

ISUZU HICOM Malaysia Sdn Bhd (IHM) memperingati satu mercu tanda mereka – ulang tahun ke 10 – dalam upacara yang diadakan pada 21 November 2017 di Ancasa Royale Hotel Pekan, Pahang.

Hadir ialah Susumu Hosoi, Pengerusi ISUZU Motors Limited (IML), YBhg Dato ‘Sri Syed Faisal Albar, Pengarah Urusan Kumpulan DRB-HICOM Berhad, Kazushi Izuchi dari Kedutaan Jepun di Malaysia, Koji Nakamura, Ketua Pegawai Eksekutif Isuzu Malaysia Sdn Bhd, Taizo Nakahigashi, Ketua Pegawai Eksekutif IHM, rakan kongsi perniagaan, pihak berkuasa kerajaan, Pengurusan IHM dan pekerja.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

IHM ditubuhkan pada tahun 2007 dengan tujuan untuk memenuhi keperluan pelanggan tempatan yang semakin meningkat dan menanggapi persaingan pasaran yang semakin meningkat.

Sejak penubuhannya, IHM melancarkan banyak model Isuzu. Dalam dekad yang lalu, syarikat itu telah menghasilkan sembilan kenderaan komersil, mulai dari siri N ke siri F, yang juga telah mengikuti keperluan pengawal seliaan di Malaysia.

Pengerusi IML Hosoi berkata Malaysia adalah pasaran penting bagi Kumpulan Isuzu. Dengan kereta terbukti, dipercayai dan tahan lama, jenama ISUZU telah diterima dengan baik di Malaysia dan telah mencapai market share No 1 dalam kategori trak selama tiga tahun berturut-turut; mencapai market share yang dominan sebanyak 40%.

 

Previous post

Tonton Perjalanan 2015 Mike Horn Dengan G-Class Dari Switzerland Ke K2

Next post

Toyota Mengesahkan Kilang EV & Kereta Untuk China

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *