Bisnes

Budget €22.8 billion ‘Transform 2025+’ Volkswagen Tak Sebut Pun Pasal Pekan

Strategi Transformasi 2025+ Volkswagen Group melibatkan perbelanjaan sejumlah € 22.8 bilion untuk meningkatkan kilang-kilang di seluruh dunia. Wang itu akan digunakan untuk dua aspek utama – memajukan pembangunan pengeluaran modular (kurang bahagian ke lebih banyak varian / model) dan e-mobiliti.

Most of that money (€14 billion at least) will go into German factories. Some of the other factories named include the facilities at Pamplona in Spain, Palmela in Portugal and Bratislava in Slovakia. Ground-breaking, market-oriented SUV projects are planned for plants in Mexico, the USA, South America and Russia.

Kebanyakan wang itu (sekurang-kurangnya € 14 bilion) akan pergi ke kilang-kilang Jerman. Beberapa kilang lain yang dinamakan termasuk kemudahan di Pamplona di Sepanyol, Palmela di Portugal dan Bratislava di Slovakia. Projek-projek SUV yang berorientasikan pasaran, yang dirancang untuk tumbuhan di Mexico, Amerika Syarikat, Amerika Selatan dan Rusia.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pekan? Tidak disebut dalam siaran akhbar global itu. Mungkin ia terlalu kecil untuk menjadi sebahagian daa strategi Transform 2025+.

 

 

Previous post

José Mourinho Mengunjungi Kilang Jaguar Untuk Melihat Bagaimana F-Pacenya Dibuat

Next post

[Amaran: Gerun] Mangsa Beg Udara Takata Berkongsi Pesanan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *