Berita Auto

Aston Martin Akhiri Vanquish Dengan Model ‘S Ultimate’

Salah satu Super GT yang hebat di dunia dan Aston Martin yang klasik. Untuk meraikan model perdana yang terpentingkan dan yang amat terkenal ini memasuki fasa akhir kehidupan pengeluarannya, Aston Martin telah mencipta model yang sangat istimewa untuk membidanya selamat tinggal: Vanquish S Ultimate.

Sama seperti Vanquish S biasa, edisi Ultimate ini dikuasai enjin tanpa turbo V12 6.0 liter Aston Martin. Dengan 595bhp dan bunyi spektakuler, prestasi gemilang dijamin.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Transmisi automatik Touchtronic III 8-kelajuan memberikan kombinasi respons dan penghalusan yang mengagumkan, sementara adaptive damping 3 peringkat dan brek seramik karbon melengkapkan pakej yang dilahirkan untuk menyampaikan salah satu pengalaman memandu moden yang terhebat.

Terhad kepada hanya 175 kereta di seluruh dunia, edisi Ultimate boleh didapati dalam bentuk Coupe atau Volante dan boleh didapati dalam pilihan tiga skema warna eksterior yang telah dirancang dengan teliti oleh pasukan reka bentuk Aston Martin.

Sebagai tambahan kepada pakej warna dan trim yang dicipta khas, terdapat satu set butiran yang unik kepada Vanquish S Ultimate.

Ini termasuk penyerapan sampingan serat karbon yang memaparkan pelekat emas ‘Ultimate’, treadplates serat karbon dan plak ambang ‘Ultimate’, reka bentuk quilting khas kerusi, serta ‘headrest sulaman’ Ultimate.

Harga? £ 211,995 (€) € 278,995 (Jerman) untuk Vanquish S Ultimate Edition Coupe, dan £ 223,995 (UK) / € 293,995 (Jerman) untuk Volante, pesanan kini dibuka dengan penghantaran pertama yang dijadualkan pada Q1 2018.

 

Previous post

Siri jelajah Volkswagen Sedanza ke Pulau Pinang dan JB November ini

Next post

Honda Accord kini dengan teknologi keselamatan Honda SENSING

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *