Berita Auto

Renault Kongsi Pelan Keuntungan 6 Tahunnya

Groupe Renault baru saja mengumumkan Drive The Future, pelan enam tahun baharu untuk menyampaikan pendapatan tahunan lebih dari € 70 bilion, mencapai margin operasi kumpulan lebih dari 7% pada akhir rancangan, dengan lantai pada 5%, dan positif aliran tunai percuma setiap tahun. Drive Masa Depan adalah selari dengan wawasan Groupe Renault: mobiliti mampan untuk semua, hari ini dan esok.

Di bawah rancangan Drive The Future, Groupe Renault meramalkan bahawa jumlah unit akan meningkat lebih daripada 40% kepada lebih daripada 5 juta unit, berbanding dengan 3.47 juta unit yang dijual pada tahun 2016, memandangkan syarikat memperluaskan rangkaian produknya, termasuk dalam LCV dan kenderaan elektrik baharu pembebasan-sifar dan membina kejayaan rangkaian akses globalnya.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pelan ini juga akan memanfaatkan skala R & D dan ekonomi global dari Renault-Nissan-Mitsubishi, perikatan automotif terbesar di dunia, sambil mengekalkan disiplin kewangan dan kecekapan kos.

Drive the Future juga akan termasuk pelaburan dalam digitalisasi semua bahagian syarikat, dalam pengambilan bakat baru dan pembangunan kemahiran. Pelan ini akan meningkatkan daya saing industri, mengurangkan jejak karbon syarikat, dan meningkatkan keberlanjutan.

 

Previous post

Ferrari sah akan sertai segmen SUV

Next post

Affendi berhijrah, buru keputusan terbaik bersama jentera baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *