Berita Auto

Ini dia ABT TT RS-R Roadster 2017

Penciptaan ABT terkini dibuat untuk cahaya matahari musim panas, yang amat laju dan amat sesuai dengan bumbung terbukanya untuk musim panas, yang tidak lebih daripada ABT TT RS-R Roadster baharu. Selepas penalaan yang halus mencipta ABT Sportsline,  lima silinder siri dari kilang yang paling berkuasa, dengan tork 500 HP dan 570 Nm yang menggerunkan, yang menjamin lebih banyak keseronokan dan prestasi memandu.

Pengurusan enjin yang dioptimumkan digabungkan dengan gaya yang dipertingkat menjanjikan musim panas terbaik. ABT Power R merangkul 100 HP tambahan yang hebat dari enjin petrol 2.5 Audi Audi RS, yang membolehkan ia mencapai 100 km / j antara 0.5 saat lebih pantas.

ABT TT RS-R Roadster telah diberikan sistem ekzos stainless steel yang sesuai dengan trim tailpipe ganda, supaya bunyi benar-benar padan dengan kuasa tambahannya.

Selain penambahbaikan teknikal, banyak perubahan visual telah dibuat di luar dan di dalam kenderaan. Contohnya, tambahan yang diperbuat daripada serat karbon meningkatkan bahagian luar, memberikan 50 edisi terhad ABT TT RS-R kelihatan lebih elegan dan sporty.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Tempat duduk yang diperbaharui dengan logo TT RS-R dan banyak lagi lencana kini di dalam memperkuatkan label eksklusifnya dan asal usulnya.

 

 

Previous post

Pemenang Pertandingan Servis dan Menang Perodua Bawa Pulang Axia

Next post

Lamborghini Aventador S Roadster Buat Kemunculan di Frankfurt

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *