Berita Auto

Honda N-BOX 2018 Serba Baharu Tidak Akan Sampai Sini

Di bawah konsep “untuk kebahagiaan keluarga di Jepun” Honda membangunkan N-BOX yang baharu ini dengan matlamat menetapkan standard baru untuk kereta jenis keluarga.

Ketika membawa ciri-ciri utama N-BOX seperti kabin dan reka bentuk luaran yang luas dengan kehadiran yang kuat, yang telah diterima dengan baik oleh banyak pelanggan, platform dan powertrain baru dibangunkan untuk N-BOX yang baru ini.

Prestasi pemanduan yang cemerlang, ekonomi bahan api dan keselesaan penghuni telah direalisasikan dengan mengurangkan berat badan kira-kira 80 kg walaupun selepas memasang ciri-ciri keselamatan yang dipertingkatkan dan fungsi lain yang luar biasa seperti kerusi penumpang depan Super-Slide yang diguna pakai.

Lebih-lebih lagi, N-BOX yang baru mengadaptasikan SENSING Honda suite keselamatan maju dan teknologi bantuan pemandu, termasuk fungsi yang baru ditambah untuk mengelakkan backward start palsu. N-BOX baharu menjadi yang pertama di antara semua kenderaan mini Honda yang menampilkan Honda SENSING sebagai peralatan standard semua jenis Honda.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

 

 

 

 

Previous post

Pameran Kereta Klasik Khas di IAA Cars Yang Kali ke 67

Next post

Mobiliti Sifar Pelepasan, Keutamaan Dongfeng Motor Group Co, Ltd Dan Perikatan Renault-Nissan

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *