Berita Auto

Defender East Coast Tune Terbaik

Mulanya dengan V8 Chevy besar yang dikawinkan dengan keluli tahan karat sistem ekzos Tassel. Kemudian datang sangkar roll luaran, dan brek ditingkatkan. Defender juga mendapat radiator khusus dan brek dan fuel line keluli tahan karat, tetapi ini hanya sebahagian dari perubahan dan yang paling ketara bersembunyi di bawah hood.

Enjin standard telah dikeluarkan untuk memasukkan enjin 5.3-liter Chevy LC9 V8 yang menghasilkan 320 kuasa kuda yang disampaikan kepada tayar all-terrain melalui transmisi automatik enam kelajuan. Tiada data prestasi yang dikongsikan tetapi sudah pasti ia jauh lebih cepat daripada Defender biasa, tak kira enjin.

Syarikat yang berpangkalan di Florida ini tidak berpuas hati dengan kejayaannya di situ sahaja. Mereka juga memperbaikpulih dalamanya dengan menambah kamera belakang, navigasi, dan lampu LED. Juga termasuk dalam pakej ialah sistem pemantauan Kenwood (dengan Android Auto, integrasi Apple CarPlay), alatan klasik dan kerusi baharu yang dibalut dengan kulit hitam / arang.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Previous post

Audi RS4 Avant Kini Dengan 600Nm Dan Besar

Next post

VW Dari Bugfest 2017

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *