Gaya Hidup

Polis Amerika Akan Diberi Ford Sports Truck Berkuasa 375 bhp

Ini adalah Ford Responder, pemacu empat-roda F-150, model off-road dengan enjin 3.5 liter EcoBoost V6 dan 375 kuasa kuda. Trak sukan ini dijangka tersedia untuk dibeli pada tahun depan, 2018 tetapi hanya untuk pasaran Amerika Utara.

F-150 Police Responder menyertai barisan kenderaan penguatkuasaan undang-undang yang luas dalam industri. Dalam kedua-dua kes, istilah “pursuit rated” lebih baik dilihat sebagai ukuran keupayaan setiap kenderaan untuk meluncur ke tugas rondaan biasa lebih daripada mana-mana anggapan mengejar penjahat pada kelajuan tiga-digit.

F-150 Police Responder “boleh menduduki 5 dengan selesa, sambil menyediakan keupayaan dalam situasi rondaan off road untuk pegawai-pegawai di persekitaran luar bandar seperti jabatan sheriff, operasi rondaan sempadan dan penggunaan Jabatan Sumber Asli,” kata Stephen Tyler, pengurus pemasaran polis  jenama Ford. .

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Pemilih gear dipasang di lajur, membebaskan ruang konsol penting untuk peralatan tambahan, dan kerusi depan kain tugas berat dilengkapi dengan penyaduran anti-tikaman. Itu juga bermakna pegawai akan mendapat 375 kuasa kuda dan tork 470 lb-ft yang mampu melancarkan trak mereka untuk ke 60 bsj dalam masa enam saat. Responden juga mempunyai skidplate underbody untuk melindungi komponen mekanikal daripada rosak dalam keadaan off=road.

 

Previous post

Audi Lancarkan Penarikan Balik Sehingga 850,000 Kereta Dieselnya

Next post

10 Finalis Galas Cabaran Subaru Car Challenge 2017 - Asian Face-Off

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *