Berita Auto

Honda Mula Jual Civic Di Jepun

Honda Motor Co, Ltd telah memulakan jualan di Jepun siri terbaru Civic, 29 Julai, 2017, termasuk tiga jenis model, Civic Hatchback, Civic Sedan dan Civic Type R.

The all-new Civic series was developed to fulfill Honda’s desire to provide its customers with the top-class “joy of driving” among all C-segment models in the world. With a newly-developed platform at its core, the all-new Civic features an advanced, low and wide form, created to achieve functional beauty, as well as a direct-injected VTEC Turbo engine which realizes both powerful and smooth acceleration and excellent environmental performance at the same time. The all-new Civic series consists of three model types – the Civic Sedan, offering a sophisticated and high-quality driving experience; the Civic Hatchback, highlighting sportiness; and the Civic Type R, the ultimate front-wheel drive sports model.

Siri semua baharu telah dibangunkan untuk memenuhi keinginan Honda untuk menyediakan para pelanggannya dengan “kegembiraan memandu” kelas atas di kalangan semua model segmen C dunia. Dengan platform yang baru dibangunkan di terasnya, Civic semua-baru mempunyai bentuk yang maju, rendah dan luas, yang dicipta untuk mencapai kecantikan fungsian, serta enjin VTEC Turbo direct-injected yang menyaksikan percepatan yang kuat dan licik dan prestasi persekitaran yang sangat baik pada masa yang sama. Siri semua-baharu terdiri daripada tiga jenis model – Civic Sedan, yang menawarkan pengalaman memandu yang canggih dan bermutu tinggi; Civic Hatchback, menonjolkan sport dan Civic Type R, model sport pacuan roda utama.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Selain itu, Honda juga mengumumkan rancangan untuk memulakan kempen pengiklanan korporat di Jepun yang menampilkan Civic yang baru, bertajuk “Go, Vantage Point.” Bermula esuk Ahad, 30 Julai 2017.

Previous post

Toyota CH-R Akan Tampil di Festival Toyota Gazoo Racing Ogos Ini

Next post

Volvo Acah Custom Besar Untuk XC40 Yang Akan Datang

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *