Gaya Hidup

Honda Malaysia Merangkumi Semangat Mencabar Dalam Barisan Barangan Baharu

Honda Malaysia mempunyai barisan produk baru yang menumpukan nilai “Spirit Challenging” sebagai inspirasi reka bentuknya.

“Spirit Challenging” diilhami oleh DNA Honda, yang mendorong syarikat menjadi apa yang ianya hari ini. Nilai untuk bertahan, bekerja keras dan tidak pernah berputus asa ditanamkan di setiap syarikat Honda dan telah membolehkan syarikat ini menimbulkan cabaran sepanjang kewujudannya sejak tahun 1948.

Syarikat bangga kerana semangat dan semangat juangnya yang kuat telah membolehkan Honda Malaysia menangkap Kedudukan No.1 dalam segmen Bukan-Nasional selama dua tahun berturut-turut dan No.2 dalam keseluruhan TIV tahun lepas dan terkini.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Barisan baharu termasuk T-shirt, Polo Shirts, Sweater, Jaket Bomber, Beg Duffel, Beg Tote, Beg Kasut, Beg Pack, Pouch Mini, Caps, Pakaian Aktif, Botol Air dan Payung serta barangan korporat seperti baju racing.

Dijangka berada di semua 91 bilik pameran Honda bermula akhir Ogos 2017.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai barisan produk baharu Honda Malaysia, para pelanggan boleh melawat mana-mana 91 pedagang sah Honda di seluruh negara atau hubungi nombor Bebas Tol Honda di talian 1-800-88-2020 atau layari www.honda.com.my.

 

 

Previous post

JAGUAR XJR575 Dengan Tork 700Nm

Next post

Mercedes-Benz E-Class Coupe Dilancarkan di Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *