Gaya Hidup

Enjin Ingenium Untuk Discovery Sport Dan Evoque 2018

Model 2018 Land Rover Discovery Sport dan Range Rover Evoque akan menerima enjin 2.0 liter empat silinder petrol Ingenium Jaguar Land Rover serba baharu, yang menawarkan prestasi  lancar dan halus. Ini adalah pengenalan pertama dalam keluarga Ingenium petrol barhau Jaguar Land Rover ke dalam kenderaan Land Rover. Walau bagaimanapun, ini mungkin bukan untuk model yang dijual di Malaysia.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Tambahan baru ini menyokong komitmen jangka panjang syarikat untuk mengurangkan pelepasan kenderaan dan meningkatkan ekonomi bahan api di seluruh rangkaian melalui pengenalan enjin lebih cekap.

Enjin petrol  empat silinder Ingenium baharu, di tengah-tengah strategi-pengeluaran yang rendah Jaguar Land Rover, dihasilkan di Pusat Pembuatan Enjin  £ 1 bilion syarikat di Wolverhampton, UK. Direka, kejuruteraan dan dihasilkan di UK, ini adalah enjin paling maju syarikat itu yang pernah dibangunkan.

The engines feature state-of-the-art technologies that deliver exceptional performance, efficiency and refinement while meeting the most stringent global emissions regulations.

Enjin-enjin ini mempunyai teknologi state-of-the-art  yang memberikan prestasi yang luar biasa, kecekapan dan perbaikan di samping memenuhi peraturan pelepasan global yang paling ketat.

Barisan penuh enjin-enjin:

 

Previous post

Dapatkan Hilux Anda Kit Menggerunkan TRD

Next post

Fisker EMotion: Kenderaan Elektrik Tercanggih Dunia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *