Gaya Hidup

Keseronokan Diteruskan Sepanjang May Dengan TOYOTA GO 2017

Toyota GO 2017 Roadshow mendapat sambutan yang menarik pada awal April di Aeon Kinta City, Ipoh, dan ia diteruskan bulan Mei ini. Acara ini adalah cara UMW Toyota Motor ‘membawa bilik pameran Toyota kepada orang ramai supaya mereka boleh melihat dan mengalami yang terbaru dari kereta penumpang, SUV, pick-up dan MPV Toyota.

Pada bulan Mei, TOYOTA GO 2017 akan berada di tujuh lokasi, termasuk tiga di Malaysia Timur. Lokasi dan tarikh disenaraikan di bawah:

Pengunjung boleh mengetahui lebih lanjut mengenai pelbagai model Toyota didapati daripada Toyota Sienta MPV padat kepada trak yang paling laris di Malaysia, Toyota Hilux. Pandu uji boleh didapati untuk semua model agar pelawat boleh mengetahui mengapa, di Toyota,  it’s all about the drive. Mereka yang ingin membuat pembelian akan mendapati bahawa mereka boleh berjimat  atau mendapat beberapa extras jika mereka membuat tempahan disana.

Terdapat pelbagai aktiviti yang menyeronokkan seperti (lokasi terpilih sahaja) Outdoor Night Theatre dan Petting Zoo. Kedua-dua dewasa dan kanak-kanak boleh mengambil bahagian dalam pelbagai aktiviti dan berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik.

Untuk maklumat lanjut mengenai TOYOTA GO 2017 acara, melawat toyota.com.my

 

Previous post

Keuntungan Operasi Volkswagen Group Meningkat

Next post

BMW Group Malaysia Pamer 5 Series di The Pavilion Menerusi Siaran Langsung Interaktif Digital

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *